Okke speelt deze melodie al jaren fenomenaal en ik vind het altijd een eer om hem daarmee te kunnen ondersteunen. Maar meer dan een akkoordenschema had ik niet, en hoefde ik ook niet te hebben, want de noten speelde ik toch niet.
Met orkest Feniks gaan we deze binnenkort ook spelen en ik vond in de voorbereiding daarvan in het bladmuziekarchief van Johan Baerents een prachig uitgeschreven partij. Dank je wel Johan.
De akkoorden zijn die van het akkoordenschema dat ik hanteerde; het is iets anders dan het schema wat je in de opname hieronder hoort.
Er is bladmuziek voor B♭-instrumenten en E♭-instrumenten beschikbaar.